niedziela, 13 stycznia 2013

Dzieło mojego życia - film - Metal Militia

Panie i Panowie, mam zaszczyt przedstawić dzieło mojego życia. Żeby je wykonać - na ponad miesiąc zniknąłem praktycznie z życia i poświęciłem się temu w całości. Stworzyłem ponad 4 minutowy, fotorealistyczny, epicki  film, wyrenderowany i zmontowany w 3D, okraszony doskonałą filmową partyturą Hansa Zimmera. Wyszło bardzo kinowo, efektownie i dramaturgicznie, tak jak chciałem i tak jak zaplanowałem. Musicie to zobaczyć, gdyż jest to najlepsze co w życiu stworzyłem. Nad żadnym innym projektem nie spędziłem tyle czasu. Obejrzyjcie koniecznie na pełnym ekranie, w najwyższej jakości i z podkręconym dźwiękiem (nad samą tylko warstwą dźwiękową pracowałem ponad 2 tygodnie!). Zapraszam więc do obejrzenia i oznajmiam, że odchodzę na emeryturę - ten film to zwieńczenie wszystkiego co do tej pory stworzyłem, teraz muszę od tego odpocząć, zająć się pracą, normalnym życiem. Aha - film jest oparty na moim śnie sprzed kilku lat, zatem występuję w nim "cyfrowy" ja oraz jeszcze ktoś. Wszystko to co zobaczycie na ekranie przyśniło mi się kiedyś, jako koszmar. Starałem się jak najwierniej to odwzorować, w pełni się udało.

Zapraszam do obejrzenia w 480p, na pełnym ekranie i z podkręconym dźwiękiem:



UWAGA: Film do pobrania w pełnej jakości (AVI, 90MB) jest tutaj.
(Plik > Pobierz - opcja na górze)
Warto zobaczyć w pełnej jakości - YouTube mimo wszystko trochę psuje jakość.

2 komentarze:

  1. Wow!!! Pamiętam jak mi opowiadałes ten sen. Ten film idealnie go odwzorowuje! Robi ogromne wrażenie!!! Opłacało się poświęcić ponad miesiąć życia. Nie będę pytać jak to zrobiłeś :) Gratuluje!!! - Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :)
      Wiedziałem, że Ci się spodoba!

      Usuń