czwartek, 13 września 2012

Gry > Najlepsze trailery z gier

[ UWAGA: Artykuł na bieżąco aktualizowany ]
Ostatnia aktualizacja: niedziela, 16 wrzesień 2012, 06:05
W tym wpisie chciałbym przedstawić Wam najlepsze trailery z gier, w które kiedykolwiek grałem, a także takie, na które z utęsknieniem czekam. Będą to zarówno gry na PC, jak i przede wszystkim na konsole. Wszak pierwsze Playstation i chwile z nim spędzone, to było coś, co pozostanie w mojej pamięci do końca życia. Dlatego też pozwolę sobie, że większość materiału pochodzić będzie z lekko "starszych" gier. Bo kiedyś to były GRY. Teraz to jest już tylko WYŚCIG O GRAFIKĘ.

Na pierwszy ogień idzie Final Fantasy VII - wg mnie najlepsza gra wszechczasów, nad którą za młodu spędziłem setki godzin i do której mam kosmiczny wręcz sentyment.

Final Fantasy VII (PSX / PS One)


  Final Fantasy VII (TECH DEMO na PS3)

Tekken 3 (PSX / PS One)


 Reszta niebawem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz