piątek, 12 października 2012

Best of Łzy

Wiem, że temat dziwny jak dla faceta, ale ja naprawdę uwielbiam tą kapelę. Tzn. uwielbiałem, bo gdy odeszła Wyszkoni to zrobiła się z tego masakra. Więc wrzucam stare, dobre kawałki, gdy jeszcze śpiewała Wyszkoni. Ah, dziś już nie ma takiej muzyki...





Nr.1  moim zdaniem najlepszy ich kawałek:
"Niebieska sukienka"



"Anastazja"


"Agnieszka"



"Opowiem wam jej historię"



"Oczy szeroko zamknięte"



"Puste słowa"




"Aniele Mój"
Co ciekawe na tym koncercie podaję Wyszkoni bransoletkę, co zresztą widać pod koniec filmu :)




Mały bonus - Ania Wyszkoni w "Szansie na sukces":


2 komentarze:

  1. Wyszkoni ciągle trzyma poziom, świetna kobieta i artystka. Myślę że mało jest na naszej rodzimej scenie artystów jej pokroju. Lubię jej głos, skromność, wywiady z nią. Pociąga coś w niej, to ta magiczna strona jej osobowości. Ona jest taka prawdziwa, kompletnie nie wykreowana, jest sobą i to mnie w niej urzeka. Fajnie że poruszyłeś ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ten odcinek szansy...Długa bluza z kapturem, długa spódnica a do tego kawał dobrej roboty i skromny ukłon na koniec... Przyznaję, że drażniła mnie pewna maniera Wyszkoni w jej klipach, chodzi mi o teatralność gestów... Jednak Ania wykonuje owe gesty również na żywo :) Taka jest, za konsekwencję zwracam honor :) ... Co do starych kawałków Łez - uwielbiam! - "Paula"

    OdpowiedzUsuń