sobota, 6 października 2012

James Horner - Titanic soundtrack

[UWAGA: Na końcu posta ciekawostka. ]
Na początek mój ulubiony kawałek, rozpływam się przy tym. Szczerze mówiąc, nie wiem czy to aby nie jest coś najpiękniejszego co w życiu słyszałem.. Wrzucam tylko te najładniejsze utwory, jak ktoś chce więcej to znajdzie na YT.


Rose Theme:




To samo, ale instrumentalnie:


To samo co powyżej, w gorszej jakości, ale z klipami z filmu w tle:


Drugi mój faworyt - Hymn To The Sea:


A Promise Kept (polecam od 03:28)



reszta to już takie bardziej "katastoficzne kawałki"...


Ciekawostka: 
Ta kobietka, która, śpiewała w chórze u Hornera ma pseudonim Sissel.
Tutaj jej występy poniżej, na YT jest tego więcej, wystarczy wpisać "Sissel". Normalnie druga Lisa Gerrard....

(utwór poniżej polecam przesłuchać cały, bo tylko pozornie motyw z Titanica się zmienia)


 


 A to to już poezja dosłownie:







Bonusowo - Celine Dion:



1 komentarz:

  1. Co czuje? tego nie jestem w stanie okreslić słowami.Moje ciało spiewa,umysł śpiewa ,dusza śpiewa, Dziękuje Szczyglisie /Gamma33/

    OdpowiedzUsuń