czwartek, 11 października 2012

Mały lifting strony :)

UWAGA: Na koniec mały konkurs :) Nareszcie stronka zaczyna wyglądać tak jak to sobie gdzieś tam w głowie wymarzyłem. Długa droga jeszcze przede mną, bo pomysłów mam tyle, że łeb pęka, ale już jestem na dobrej ścieżce :) Przede wszystkim zmiany graficzne. Przeprojektowałem "górę", ale o tym za chwilę. Zmieniłem też całkowicie układ wszystkich działów, wiele z nich ze sobą połączyłem, zintegrowałem, kilka usunąłem. Menu na górze jest całkowicie przebudowane, menu po prawej tak samo. Technicznie dużo zmian. Układ postów zmienił się, myślę że na lepsze, bo teraz jest intuicyjniej i bardziej przejrzyście. Przynajmniej moim zdaniem. Aha, no i po prawej nowy dział pt. portfolio, nie tylko moje :) I teraz mała ciekawostka: górny motyw graficznie projektowałem na iście chałupnicznym programie pod Linuxem. To co w Photoshopie zajęłoby pół godzinki, tutaj zajęło godzin kilka. Jeśli ktoś chce zobaczyć jak to wyglądało u mnie na ekranie podczas pracy, to proszę:

(kliknąć, aby powiększyć)

I obiecany konkurs:
Kto pierwszy napisze mi w komentarzu, jakie postacie i z jakich filmów występują na górze od lewej do prawej, temu stawiam piwo (jak ktoś mieszka daleko, to ewentualnie wyślę pocztą :) Oczywiście zapraszam również też do skomentowania nowego wyglądu :)

8 komentarzy:

  1. strzelam, od lewej : Obcy ""Obcy, "III", All Pacino z "ojca chrzestnego",..nie wiem... Clown z "IT' Predator z "Predatora II", Merlin Monroe z "Pół żartem, pół serio", no i Arnold z "Terminatora" :) ... "Paula"

    OdpowiedzUsuń
  2. No i piwo popłynęło bokiem hehe, szata fajna. Ogólnie myślę że atrakcyjne strony co jakiś czas powinny zmieniać jakieś elementy swojego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A cha ten clown jest z filmu "To". S. King takie rzeczy pisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tez napisałam "IT" = "TO" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie przejżałam całą stronę...Stwierdzam, iż jak dla mnie-osoby leniwej wszystko działa na tyle sprawnie, że moje nerwy pozostają nie nadszarpniete ;)
    Fajnie by było, gdyby w trailerach dodać jeszcze jedną opcję, mianowicie: Jeśli jestem w dziale np: "A-F" i najeżdżam kursorem na literkę "A" rozwija mi się lista filmów na "a" ... wtedy leniwa Iwona klika na tytuł filmu, o którym próbowała sobie bezskuttecznie przypomnieć ( a wiemy, że pamięć ma słabą ;) ). Po kliknięcie w wybrany tytuł pokazuje się plakat, wchodze w trailer i dziękuję Marcinowi, że po raz tysięczny mi pomógł :) ... To tylko moja sugestia :) - "Paula"

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa... o najważniejszym zapomniałam - pierwszy od lewej to Joker -Heath Ledger! Nicolson miał fioletowe rękawiczki i z innego materiału ;) - "Paula"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzika masz na punkcie tego Ledgera moja Droga :) A co do opcji z listą - będzie, będzie w przyszłości :)

      Usuń
    2. To taki odwet za Terminatora ;)

      Usuń